سرخط خبرها

رقم پیشنهادی جدید پرسپولیس به اوسمار | مربی برزیلی رضایت می‌دهد؟

  • کد خبر: ۲۳۲۹۹۹
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
رقم پیشنهادی جدید پرسپولیس به اوسمار | مربی برزیلی رضایت می‌دهد؟
پرسپولیس رقم جدیدی برای عقد قرارداد به اوسمار پیشنهاد داده و منتظر اعلام نظر نهایی این مربی برزیلی برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان تهرانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس به همراه اوسمار ویرا برزیلی به شانزدهمین قهرمانی خود در لیگ برتر دست یافت، اما در حال حاضر نیمکت سرخ‌پوشان برای فصل بیست و چهارم در وضعیت نامشخصی قرار دارد.

اوسمار هنوز برای تمدید قرارداد خود با مدیران پرسپولیس به نتیجه نرسیده و از مدیران پرسپولیس فرصتی سه تا چهار روزه خواسته بود که فردا (سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) مهلت اوسمار به پایان می‌رسد.

اما داستان تمدید قرارداد پرسپولیس با اوسمار به نیمه‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بازمی‌گردد، جایی که تیم اوسمار نمایش خوبی از خود به نمایش می‌گذاشت و با یک بازی روان و هجومی و البته نتجیه‌گرا، مربی برزیلی سرخ‌پوشان در دل هواداران جا گرفت و منتقدین خود را به طرفداران خود تبدیل کرد.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس ۱۲۰ هزار دلار بود که با هدایت سرخ‌پوشان در ابتدای نیم فصل دوم به ۲۲۰ هزار دلار افزایش پیدا کرد. پیش از اینکه پرسپولیس جای استقلال را در صدر بگیرد، مدیران پرسپولیس به اوسمار پیشنهاد ۴۵۰ هزار دلاری به همراه تضمین قهرمانی در فصل جاری داده بودند که برای اوسمار خیلی معقول و منطقی به نظر نمی‌آمد. پس از اینکه پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت و ۳ هفته بعد به قهرمانی رسید، اوسمار پیشنهاد مدیران پرسپولیسی را رد کرد.
پس از پایان فصل، درویش برای فصل آتی به اوسمار پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری داد که باز هم با موافقت اوسمار مواجه نشد.

حال پس از پایان فصل اوسمار به دلیل بیماری همسرش از ایران خارج شده و مهلتی چند روزه از مدیران پرسپولیس خواسته است تا شرایط را بررسی کند.

درویش در تماس خود با اوسمار در روز شنبه تاکید کرده بود که این مربی برزیلی گزینه اصلی پرسپولیس برای هدایت سرخ‌پوشان در فصل آتی است. حال باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود برای اوسمار را برای یک فصل به ۶۰۰ هزار دلار افزایش داده و بعید به نظر می‌رسد با توجه به اینکه مدیران پرسپولیس قول داده‌اند که بازیکنان مدنظر اوسمار برای فصل پیش‌رو فراهم کنند، اوسمار پیشنهاد جدید درویش را رد کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->